Van 'een van de zoveelste...' naar
'The one & only!'

Zodat jouw ideale klant:
jou als dé expert ziet, jouw concurrent vergeet en een lifechanging investering bij je doet.

19, 20 en 21 april om 11:00

EENMALIG & GRATIS Live training via Instagram.

Als jijzelf niet steeds wil overschreeuwen en niet wil trekken en leuren aan potentiële klanten,
dan moet je ervoor zorgen dat er geen beter alternatief is, dan werken met jou...

Word 'The one & only!'

Van 'een van de zoveelste...' naar 'The one & only'

 Jij bent goed in jouw vak. Zelfs een tikkeltje beter dan je concurrent. Het zit allemaal IN je. Maar je krijgt het niet ‘out there.’

Je hébt wel een verhaal op social media, en je pakt die camera wel, maar het is wel “het zoveelste verhaal.” Het matcht niet (meer) met wat jij kan en het matcht ook niet met het allerdiepste verlangen van je klant. 

Waardoor je ideale klanten je ‘wel leuk en interessant’ vinden, maar niet bij je kopen. Althans, niet zo consequent en niet zo makkelijk als je zou willen.

Je weet dat je jezelf veel sterker in de markt moet zetten, maar je houdt niet van:

  • trucjes en  maniertjes  waardoor je jezelf verliest
  • meedoen met ‘trends’ omdat het erbij hoort
  • jezelf overschreeuwen en roepen hoe goed je bent
Maar weet je, als jij gezien wordt als ‘the one & only’ hoeft dat niet.
Dan weten ze je te vinden, dan willen ze jou!
 

En dat is niet moeilijk, je mag juist meer achterover leunen ;)

Hoe? Dat laat ik je zien op 19,20 en 21 april. Meld je hieronder aan:

Dan ga JIJ in deze 3 dagen ontdekken:

hOE JE VEEL DICHTER BIJ JEZELF KUNT BLIJVEN

Want jouw doelgroep is niet op het achterhoofd gevallen: ze zien niet alleen wat je doet, ze voelen ook of je real met ze bent.

wAT JOU ONDERSCHEIdt

Je bent niet de enige die doet wat jij doet. Het wordt steeds belangrijker om jezelf onvergelijkbaar te maken.
En daar is als je heel eerlijk bent, nog werk aan de winkel.

HOE JE daarmee KOPERS IPV CHEERLEADERS AANTREKT

Deze moge duidelijk zijn toch? De mensen die overal op reageren, zijn vaak niet de kopers. En andersom. Richt je op het juiste publiek.

Ben jij dat? Meld je aan voor de 3daagse: word de #1 (and make more money!!)

Hi, Mijn naam is Dominique Dolman

Mocht je geen idee hebben, wie ik ben… dan stel ik mezelf graag even voor. 
Ik:
  • werkte 6 jaar in de media (Talpa, RTL) als regisseur, eindredacteur en presentatrice
  • deed ook marketing & PR om bedrijven meer in spotlights te zetten
  • In mijn burn-out: viel het mij steeds meer op hoe ondernemers (en met name coaches) als paddenstoelen uit de grond schoten, maar dat weinig mensen écht begrijpen hoe jezelf online sterk positioneert
  • zo begon mijn andere droom: ondernemen. Ik hielp ondernemers zichzelf beter positioneren online
  • mijn bedrijf was direct een groot succes en ook mijn klanten behaalde dikke resultaten
  • inmiddels help ik klanten hier nog steeds mee, maar kijk ik ook naar je hele business, zodat jij met meer rust meer geld kunt verdienen.
Aanmelden voor de 3-daagse