Krijg kraakhelder waarom top klanten nu nog niet massaal voor je in de rij staan en hoe je hier direct verandering in brengt

Als je door mij jouw huidige positionering onder de loep laat nemen, kan ik je direct vertellen welke kansen je laat liggen en hoe je jezelf 100x sterker kunt vermarkten

"Ik was een spartelende vis, maar nu voel ik me als een vis in het water!"

"Ik was gewoon verbaasd hoe on point ze was. Ze keek dwars door me heen. Ik wilde een nieuwe, betere doelgroep aanspreken maar ik wist niet hoe. Continu was ik in mijn achterhoofd bezig met "de werkboekjes" van coachland. Knettergek werd ik. Do liet me duidelijk zien waar mijn goud lag en hoe ik dat in mijn berichten kan verwerken en wat mijn next moves moeten zijn. Ik was een spartelende vis, maar nu voel ik me nu als een vis in het water!"
Jojanneke Last
Nu tijdelijk met hele vette BONUS T.W.V. €175
1:1 call van 20 minuten met mij

Wetende dat je goud in handen hebt, maar het niet "out there" krijgt

Jij bent knettergoed in je vak, je gaat all in voor je klanten en je neemt nooit genoegen met mindere resultaten. Daarom is het extra pijnlijk als je de top klanten ziet instappen bij je concurrent. 

Niet eens omdat die concurrent zoveel beter is, maar ze is wel beter in zichzelf vermarkten.

Jij wil jezelf ook als de beste neerzetten, maar het lukt je niet. 

Ondanks dat je veel zichtbaar bent, is het niet duidelijk genoeg waarom top klanten bij jou moeten zijn.  

Duidelijkheid begint bij jou: weet wat jou zo goed en uniek maakt én hoe je dit vermarkt. 

Ik zie veel ondernemers dit wel proberen, maar ik word er ongemakkelijk van. Omdat ze zich óf zo erg inhouden óf omdat ze zich overschreeuwen.

Jij zult je hier ook (onbewust) schuldig aan maken. 

De top klanten die jij graag wil, gaan pas met je in zee als ze voelen dat je oprecht bent en wanneer je energie zuiver en hoog is.  

Dat kan alleen als jij continu jezelf bent en jezelf laat zien op een ongedwongen manier.

Klinkt heel makkelijk, maar het is het moeilijkste wat er is. 

Voor je klanten weet je ongetwijfeld direct wat haar zo mooi, uniek en goed maakt en hoe ze het allemaal moet doen. 

Maar voor jezelf is dit altijd je blinde vlek. 

"Ik heb na ons gesprek vrij snel mijn vernieuwde grote traject verkocht, terwijl die nog niet online stond. Deze analyse was een heel belangrijk puzzelstukje daarin, omdat het nu weer klopt. Het stroomt weer. Echt heel fijn!"
Sanne Mol
"Ondanks dat ik al veel zichtbaar ben en een sterke branding heb, werd me door Do duidelijk waar de zere plek zat: mijn angst voor succes en wat ik vanaf nu te doen heb om dat te doorbreken. Ook gaf ze aan hoe ik mijn dienst passender kan maken bij mij, dat voelde meteen goed. Fijn hoe ze meedenkt, je echt ziet, met nieuwe ideeën komt en bevestiging geeft op sommige vlakken."
Sjoukje de Haas

Door deze analyse:

Dit is niet voor iedereen. Ik kan je alleen helpen met een boven gemiddelde positionering, als je hieraan voldoet:

FAQ

 

Je vindt hierboven op deze pagina een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen, zodat ik zeker weet dat jij potentie hebt om te shiften naar een “one & only” positionering.

Wat is een “the one & only”positionering?

  • Je krijgt een betere status in de markt, waardoor je minder hoeft te schreeuwen, leuren en trekken om aan klanten te komen
  • Je komt nog meer in the picture bij goed betalende klanten
  • Niet meer horen: je bent te duur. Mensen zien jouw waarde in
  • Je onderscheidt jezelf van al je concurrenten

Je geeft 2 à 3 kanalen van jezelf door: bijvoorbeeld je podcast, salespage en Instagram.

Na het aanmelden krijg je direct (check je spam!) een vragenlijst, na het beantwoorden van de vragen, krijg je binnen 6 werkdagen de analyse per mail.

De analyse is een persoonlijke voice memo van Dominique.

Tevens krijg je een link om zelf je 1:1 call van 20 minuten te boeken, deze vindt plaats via Zoom.

Zeker. Na aanmelding ontvang je een vragenlijst. De antwoorden hierop geven mij een goed beeld van je huidige situatie en je wensen.

Heel. Ik neem echt de tijd voor jou, jouw verhaal en jouw business en hoe we dit matchend kunnen maken bij jouw positie in de markt. 

De kans dat dit over een tijdje (deels) door iemand uit mijn team en/of deels geautomatiseerd wordt, is dan ook groot.

Maar nu nog niet. Ik ga persoonlijk voor jou aan de slag en de neem de tijd voor jou. 

 

Absoluut! Ook als iets al goed gaat, wil dat niet zeggen dat je geen blinde vlek hebt. Integendeel. Dus wanneer het nu al goed gaat, kun jij met een paar wijzigingen en inzichten weer door shiften naar een nog sterkere positie.

Als je de ambitie hebt om “the one & only” te zijn van je branche, kun jij deze analyse boeken. 

Nee, zeker niet. Een goede positionering draait in mijn ogen om authenticiteit. Dus niet alleen je content, maar ook je verdienmodel, het soort klanten, de prijs en je strategie moeten bij je passen. Ik werk dan ook niet met één strategie, templates of een ‘one seize fits all’ stappenplan.