Be The Superstar

Niet meer schreeuwen om gezien te worden, word ‘the one & only’ van je branche, waar je ideale klanten je allemaal kennen en met je willen werken

“Ik zit nu op €60.000 omzet per maand, terwijl ik eerst dacht: kan dit wel voor mij?”

Ik ben veel meer de waarde gaan inzien van mij en mijn diensten. Daardoor voelen mijn klanten die waarde ook. Ik deed het al goed, maar ik doe nu alles grootser. Do snapt altijd meteen wat je nodig hebt. Alles is leerzaam.

Mijn omzet was al gemiddeld €20.000 per maand, ik had als doel om dit met Dominique structureel naar €25.000 te brengen. Maar dit is dik €60.000 geworden per maand

Elise Vandoninck – Founder Rose Skintherapy & Nailspa                                                                 

Time to spice things up

In Nederland heerst de norm ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.’  Dus bij ondernemers is dat niet heel veel anders. 

Ook al kleur jij buiten de lijntjes… laten we eerlijk zijn: je houdt je behoorlijk in. 

Anders vinden mensen je te afstandelijk, te perfect, te wijs, teveel met geld bezig, egoïstisch…

Het is natuurlijk heel lief en nobel dat je je rekening houdt met andermans referentiekader en/of onzekerheid. 

Maar dit gaat nu ten koste van jou en jouw potentie. Want weet je, juist die BIG BOLD & BRAVE klanten die jij wil, smachten naar jouw eigenheid en jouw grootsheid. 

Dus vanaf nu laat je die rem los en ga je gewoon al jouw Superstar vibes compleet omarmen, ready?

Aan het eind van het programma heb je:

SUPERSTAR VIBES

Hiermee bedoel ik vooral dat je jezelf bent en dus ook weet wie dat is. Je gaat je grootsheid ervaren en inzetten. Zodat je niet alleen unieker wordt, maar mensen ook duidelijk krijgen waar jij voor staat en jou als de #1 zien.

kLANTEN DIE JOU MET LIEFDE WILLEN BETALEN

Er zijn mensen die zich richten op de prijs en er zijn mensen die zich richten op de waarde die je levert. Je trekt alleen categorie #2 aan, als jouw waarde duidelijk zichtbaar is.

MINDER BEWIJSDRANG

Er zijn mensen die zich richten op de prijs en er zijn mensen die zich richten op de waarde die je levert. Je trekt alleen categorie #2 aan, als jouw waarde duidelijk zichtbaar is.

Je wijst jezelf steeds af....

Ondernemen doe je helemaal in je uppie. Er komt mega veel op je af. Ik zeg altijd, het is qua werk, het leukste wat er is, maar ook het zwaarste.

Want de kans dat je afwijzingen krijgt is mega groot. Maar het hoort er wel bij. Sterker nog, ik hoop dat je ze krijgt.

Maar je wil je zelf er voor beschermen. De allergrootste angst van een mens is afgewezen worden. Jouw ego heeft liever een ondermaatse bankrekening, dan dat je wordt ‘afgerekend’ op je acties.

Dus je gedraagt je zoals het hoort, zoals de rest doet. Je houdt je in, je onderneemt klein. Met natuurlijk ‘je eigen sausje’ en zo nu en dan een uitspatting.

Maar hé, heb je door hoe ontzettend jij jezelf tekort doet? Je voedt jouw potentie nog niet eens voor de helft. 

Je wilt zo graag niet afgewezen worden, niet bekritiseerd worden en niet verliezen, dat je daarmee elke keer jezelf afwijst. Je hoeft niemand naar beneden te halen of klein te maken om je dromen te bereiken, maar ook jezelf niet….

Leuren en trekken aan klanten, doe jij toch nog ook wel eens?

Ook al doe je soms net alsof je die fase voorbij bent. Want je wil het liever niet. Het gebeurt wel.

Vol euforie zet je weer je aanbod op Instagram en Facebook. Dit keer heb je écht goud in handen. Je weet aan alles hoe geweldig dit is, en hoe goed je iemand kan helpen.

Je krijgt wel reacties. Maar vooral van mensen die nog even willen twijfelen en treuzelen, want ja: die verbouwing die eraan komt… gaat ook al geld kosten. En ja, het is toch allemaal best wel spannend.

Het kost je energie en je wordt er wankel van: zal ik mijn prijs naar beneden halen? Zitten er wel mensen op te wachten?

Ja hoor, er zijn zat mensen die probleemloos JA tegen je zullen zeggen. Maar die bereik je nog niet structureel en consequent. Je zichtbaarheid is te mainstream, waardoor je mainstream klanten aantrekt. 

Waarom je veel meer je eigenheid mag laten zien en je in je grootsheid wil stappen:

Het verkoopt makkelijker

Jij hébt eigenheid en een unieke persoonlijkheid, maar je probeert behoorlijk 'normaal' te zijn: doen wat hoort, zodat mensen je accepteren.
Maar dat betekent ook dat je gelijk blijft aan je concurrenten en jij moet 'vechten' voor klanten. Be YOU! Je zult er dan veel meer uitspringen.

Klanten zijn makkelijker

Door jezelf te zijn en dit zelfs uit te vergroten, omdat je een merk bent, zul je je 'eigen' klanten aantrekken die mega met jou resoneren. Ze komen dan niet 'toevallig' bij jou, maar echt bij jou om jou. Ze waarderen je (opr)echtheid en lef. Het geeft je een leukere samenwerking, betere resultaten en meer voldoening.

Je bereikt makkelijker je omzetdoel

Door jezelf te zijn en dit zelfs uit te vergroten, omdat je een merk bent, zul je je 'eigen' klanten aantrekken die mega met jou resoneren. Ze komen dan niet 'toevallig' bij jou, maar echt bij jou om jou. Ze waarderen je (opr)echtheid en lef. Het geeft je een leukere samenwerking, betere resultaten en meer voldoening.

DUS Dit ga je leren:

1. The stage

Een opschaalbaar verdienmodel en een must have aanbod maken

2. The Superstar

Jezelf transformeren van needy ZZP'er naar een A- status merk

3. The Spotlights

Jezelf presenteren als 'the one & only' en jezelf populair maken bij goed betalende klanten die weten wat ze willen

4. The Succesfactor

Je krijgt mijn magische gameplan waar ik al mijn klanten mee aantrek en ik begeleid je dag voor dag:
30 dagen lang elke dag een opdracht uitvoeren, voor ultiem resultaat

Mocht je het liever van me willen horen, HOE ik je ga helpen:

"Tien nieuwe 1:1 klanten in één maand"

Jojanneke deed alles volgens het boekje om meer klanten aan te trekken: een waardevol aanbod creëren en dan vooral veel zichtbaar zijn.  Maar dat leverde niet op wat ze wilde. “Te duur” hoorde ze nog wel het meest.

Ze ging daardoor twijfelen aan haar zelf, haar aanbod en aan haar prijs. Maar daar zat het probleem niet. 

“Ik heb echt geleerd om in die grootsheid te staan en juist helemaal los te laten om het volgens het boekje te doen.”

Jojanneke Last – Fit coach & personal trainer: kocht de voorloper van dit programma

De klanten die je nu aantrekt zijn ook ontzettend leuk. Maar kom op... Is this all you got? I don't think so.
En dit is waarom:

je gaat in de juiste vijver leren vissen

creeer een must have, ipv needy vibe

je aanzien stijgt en mensen willen met je werken

"Het is nu een must om met mij te werken...

Mijn omzet ging in mega tempo sky high door de tools en adviezen van Do. En het allerbelangrijkste ik zette mezelf zo snel op de kaart als expert.

waardoor het voor mijn doelgroep gewoon een must werd om met mij te werken. Do leert je echt zichtbaar te zijn op een onderscheidende next level manier.” 

–  Kim Nouws (Ondernemers Coach)                     

Je hoeft echt niet te kunnen schrijven alsof je een bestseller roman maakt en je hoeft ook geen beige nette pakken te dragen, om die high-level klanten aan te trekken.

"Heer eerlijk, het is beter dan ik dacht...

Ik had niet gedacht dat het inhoudelijk zó sterk is en dat ik veel nieuwe dingen leer. Want ik onderneem al 13 jaar en ik heb al heel wat business coaches gehad. Maar wow! Do overtreft al mijn verwachtingen. 

Ik merk nu hoe makkelijk het kan zijn om aan grote en goede klanten te komen. Ze komen snel, ze tekenen snel, ze betalen snel. Ik had niet gedacht dat ik door mezelf anders te positioneren, ineens mijn 12K aanbod ging verkopen. 

–  Anouk Barendrecht (Business Coach)                  kocht de voorloper van dit programma

Je hebt echt wel elke keer net genoeg klanten.
Maar is dat het leven wat je graag wil: net genoeg?

In 2018 begon ik mijn bedrijf, vanuit scratch. Ik had geen buffer (ik stond zelfs in de min), netwerk of veel energie (ik was herstellende van de welbekende burn-out).

Toch ging ik binnen een aantal maanden naar de felbegeerde 10K maanden en niet veel later naar 20K, als starter.

Waarom? Ik wilde vooral dat mijn bedrijf aligned is met wie ik ben: doen hoe ik het wil en waar ik van houd.

Maar daarna komt het belangrijkste: hoe breng je jouw waarde naar buiten? 

Ik geloof dat ik hierin zeker een voorsprong heb, want ik heb 8 jaar in de media gewerkt (RTL,SBS,TALPA), zowel voor als achter de schermen. 

Met die gedachte begon ik mijn business ook: ik moet ondernemers echt helpen met zichzelf online presenteren. Want van wat ik voorbij zie komen: dit gaat echt geen (goede) klanten opleveren. 

Dat werd een groot succes; mijn klanten boekten grote resultaten en ik daardoor ook.

Want zichtbaar zijn is niet een kwestie van een foto of een filmpje droppen. Het is gewoon een vak apart 

Maar wel mijn vak. 

Daarnaast heb ik veel affiniteit met klanten uit een hoger segment. Zo ben ik van mening dat als jij je op de juiste manier positioneert, het nooit draait om de prijs die je vraagt, maar om de waarde die je geeft

"LEUK OM EEN SUPERSTAR TE ZIJN, maar...

... ik weet niet of ik 'speciaal' of uitgesproken genoeg ben"

Het gaat er niet om of je je heel bijzonder gedraagt of kleedt. Je kunt ook bijzonder zijn in je ‘simpelheid’. Juist de trucjes en de maniertjes die je ongetwijfeld hebt geleerd of bij anderen voorbij ziet komen, is niet iets wat bij jou past. 

Of jouw superstar vibe hem nu in je nerdy, extravagante, of chaotische kant zit… het maakt niet uit. Je bent pas een Superstar wanneer je jezelf accepteert en je niet anders voordoet dan je bent. 

...ik twijfel of hoge prijzen wel bij mij passen"

In dit programma ga ik je leren wat ik mijn 1:1 klanten ook leer: het draait niet om die hoge prijzen. Ik vind het zelfs helemaal niet interessant welke prijzen jij hanteert. Ik ga je laten inzien wat jij waard bent. En wat er voor jou mogelijk is. Zodat JIJ die waarde gaat voelen. Bijna vanzelfsprekend wil jij daardoor je prijzen ook omhoog gooien, maar dat is aan jou.

...ik heb al best leuke klanten"

Mooi!  En je bent hier niet voor niks: er is ruimte voor verbetering. Voor meer. Want nog niet alles gaat altijd even makkelijk bij je en ook dat is oké. Dus laten we daarmee aan de slag gaan. Ik ben klaar voor je ;)

VOOR WIE IS HET BEDOELD?

VOOR WIE NIET?

Heb je nog vragen? Je vindt hier het antwoord:

Wanneer je echt wel weet wat je doet en hoe het moet, maar je wil consequenter werk leveren en consequenter resultaat. 

Er zijn 3 type ondernemers waarvoor dit programma geschikt is. Kun jij je herkennen in een van deze 3 fictieve personages? Dan is dit wat voor jou. 

Superstar Safira: jij hebt alles al, je doet het al goed, er is animo en je begint ook al steeds meer naam te maken. Toch voelt het voor jou als ‘net niet.’ Het knaagt aan je, want jij wil niet goed zijn, maar de beste. Kom op, jij bent Superstar Safira. So, don’t settle for less! Ik ga je net dat zetje geven waardoor je weer wordt uitgedaagd en betere klanten aantrekt.

Pamela Potentie: je hebt nog niet veel goede klanten, het komt nog niet van de grond zoals je zou willen en je omzet is ook treurig. Daar allerlei excuses voor verzinnen past niet bij je. Jij bent niet zo’n gemiddelde ondernemer die jaren aanklooit en het vervolgens financieel toch niet redt. Jij hoort bij die top en dat ga je laten zien ook. Dat matcht bij wie je bent. En hallo, jij verdient gewoon meer. Dus ik laat je zien hoe je ook vanuit niets naar succes gaat. 

Boring Bea: het probleem is dat je helemaal niet zo saai bent, als dat je doet voorkomen. Maar doordat je je vooral richt op massa is kassa, trek je ook veel klanten aan waar je niets mee hebt. Daardoor lekt je energie, word je niet uitgedaagd en doe je je werk op de automatische piloot. Waar is je creativiteit gebleven? Die gaan we weer naar boven halen, je gaat doen wat bij je past en de beste versie van jezelf worden en daarmee de leukere klanten aantrekken.

  • als je van gekkigheid niet weet waar je uberhaupt klanten vandaan moet halen
  • als je dit ziet als laatste redmiddel voor al je problemen
  • als je geen verantwoordelijkheidsgevoel hebt
  • als je denkt dat dit hetzelfde met je gaat doen als wanneer je meer dan 10.000 euro investeert in een goede business coach

Welk resultaat wil je? Ik ben de allerlaatste die eraan twijfelt dat alles mogelijk is.

Als ik (en vele klanten met mij) door deze stappen betere klanten aantrekken, verdienen wat ze willen verdienen en blij zijn met hun business. Zou het jou dan ook kunnen lukken?

Maar je krijgt geen coaching, je moet het zelf doen. 

Natuurlijk. Het zijn meestal de ondernemers die hun website heel serieus nemen, die na een jaar nog weinig resultaat zien.

Het zijn met name korte video’s met daarin adviezen, praktijkvoorbeelden of motivational “speeches.” In de laatste module vind je opdrachten, zodat je een maand lang aan de slag gaat met datgeen wat ik je heb geleerd. 

Als jij in staat bent om met je huidige verdienmodel en aanpak op korte termijn veel geld te gaan verdienen: go for it. 

Zolang je dit maar niet tegen jezelf zegt uit angst. Want dan ken ik er nog wel een paar: je kunt ook eerst nog even een nieuw logo kopen, je website finetunen en 3 reels posten. 

Maar verwacht dan ook dat je resultaat blijft zoals het nu is. 

Mijn vorige online programma heb ik 2 jaar geleden gemaakt. Dus deze versie is vooral weer meer ervaring en kennis rijker. Daarnaast is deze nog specifieker gericht op het aantrekken van de allerbeste klanten, die jou veel voldoening gaan geven. 

Minder rompslomp, meer actie, inspiratie en resultaat!

Als je er wekelijks 2 uur voor gaat zitten, ben je in 3 maanden een ondernemer met veel betere klanten. 

Maar voor je het weet lig je weer een weekje ergens op Ibiza, ontstaat er hommeles met een dierbare en/of is je huisdier vermist. 

Dus je krijgt 6 maanden toegang.

  • Dat ik je trainer ben ;) Ik verdien vanaf de dag dat ik onderneem een heel goed salaris waar ik echt alles mee kan doen wat ik wil en daar werk ik 3 dagen per week voor. Practice what you preach. Dit is bijvoorbeeld geen salesprogramma van iemand die zelf ook zelden sales maakt.
  • Veel online programma’s zijn een ‘brain dump.’ De maker dropt gewoon zijn kennis in wat video’s en verder moet je het zelf maar uitzoeken. Dat is dit niet. Omdat ik mijn klanten al 3 jaar met precies dit stukje help, weet ik wat je nodig hebt, waar je tegenaan gaat lopen en welke vragen je onderweg krijgt. 
  • Zichtbaarheid is de basis van je marketing. En marketing bepaalt hoeveel je gaat verdienen. Niet hoeveel diploma’s je wel of niet hebt. Oftewel zichtbaarheid is de basis van je business. Heel veel ondernemers roepen wat over jezelf positioneren, video’s maken en je doelgroep aanspreken. Maar dat is op basis van een video cursus op een blauwe maandag en het feit dat ze actief zijn met reels. Met mijn 8 jaar media ervaring heb ik mijn bedrijf succesvol gemaakt. 

Je zult half, uiterlijk eind augustus toegang krijgen. Vanaf de dag dat je erin kunt, houd je een halfjaar toegang.

Hoe je door middel van zichtbaarheid, klanten uit een hoger segment gaat aantrekken (en klant laat worden). Met klanten uit een hoger segment bedoel ik klanten die bereid zijn te investeren, fijn in omgang zijn, verantwoordelijkheidsgevoel hebben, resultaat boeken en jou waarderen. 

Dit doen we door te kijken naar jouw strategie, mindset en zichtbaarheid.

Ik vertel je mijn ervaringen, mijn kijk ergens op, ik geef advies over hoe je jezelf mentaal sterker kunt maken en daarnaast zul je praktische handvatten krijgen, zoals: wat is je plan van aanpak, wie zijn die betere klanten, hoe vind je ze, hoe spreek je ze aan, wat zeg je, wat laat je van jezelf zien?

  • Zou je er meer willen? 
  • Zou je willen dat het nog makkelijker gaat?
  • Sta je open voor nieuwe ideeën? 
  • Zit er nog meer in jou, wat we nu niet zien?
Kun je deze vragen met ja beantwoorden, dan zul je wat aan dit programma hebben.
 

Ik vind het de allergrootste onzin ooit dat starters altijd meer eerst zelf moeten aanklooien. Als dat eens minder gebeurt, dan zou ook niet de helft van de ondernemers na een paar jaar stoppen.

Zelf was ik ook zo’n iemand die het meteen goed deed en dat leverde ook meteen hele flinke resultaten op. Doe het juist vanaf de start goed. Waarom wachten met goede klanten aantrekken? Juist als starter kun je je dat niet profiteren. 

Let op: Als je echt nog niets hebt: geen aanbod, geen marketingkanaal, geen idee hebt wat je wil gaan doen…. dan adviseer ik om nog even te wachten met instappen. Want ik help je niet met het opbouwen van een business.


Nee, het is een zelfstandig programma. Je zult hier alle antwoorden op je vragen, dilemma’s en andere (probleem)stukken vinden. Al kun je wel het support team 24/7 benaderen voor praktische vragen.

Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid (die wordt je ook gegeven) om feedback te geven, daarin kun je ‘t aangeven als je bijvoorbeeld iets mist. 

Als ik denk dat dat inderdaad mist, zal ik daar zeker materiaal van toevoegen of jou antwoord geven op je vraag.