STUDIO DO: The Game edition

The Game edition

Ik zie het om me heen veel gebeuren: je hebt al je liefde en tijd in je coach programma gestopt. En je weet: dit is GOUD! 

Maar op het moment dat je het moet verkopen voel je je een loser. Je snapt gewoon niet wat je nog kunt zeggen of doen zodat mensen gewoon snappen dat JIJ de persoon bent waar ze moeten zijn.

Nu zeg ik niet dat je van gekkigheid niet weet waar je klanten vandaan moet halen. Nee, jouw kassa rinkelt wel. 

Maar die klanten die komen, het zijn lieverds, maar of zij jou naar ongekende hoogtes gaan brengen…. Nee hè

Ik weet wel wat  jij wil:  jij wil een status dat wanneer jij roept dat de deuren open gaan van je programma, dat er direct minstens twee mensen zijn die net zo enthousiast zijn als jij. En die dan ook kopen hè. Fanmail is voor tieners.

Dus ik heb een membership ontwikkeld waar ik je help om een high-end merk van jezelf te maken.

“Door mezelf meer high-level te positioneren op Instagram, had ik mijn online event binnen 5 dagen helemaal uitverkocht.”

– Daphne Bargeman – Passief inkomen coach

Een high-level positionering is voor jou als je:

Probeer het een maandje voor €199,-

“Ik heb zelf ook een membership, maar ik vind het ook wel eens fijn om deelnemer te zijn. En Do is voor mij dé go to person als het gaat om positionering en sales!”

– Tineke Zwart

Don't be needy

Toen ik startte met ondernemen had ik geen ervaring, geld of een netwerk. Maar ik kwam uit de media, dus ik begreep wel de kracht van jezelf sterk positioneren. 

Een allergaatje was ik niet, dus ik wilde op Instagram ook niet zo’n saai konijn zijn. Maar ook niet iemand die met allerlei overspannen kreten en leugens aan klanten wilde komen. 

Wat ik deed was vooral mezelf zijn. Het meest saaie antwoord ever. Maar ik deed dus vooral waar ik zin in had, ik liet me door niemand klein maken…

Dat had grote gevolgen:

  • Ik verdiende meteen geld
  • Klanten wisten mij te vinden
  • In maand 5 van mijn business zat ik op bijna €10.000 euro omzet, in maand 7 had ik een omzet van bijna €16.500 en ik kwam toen “net kijken”
  • Mijn diensten werden steeds exclusiever
  • Ik werkte met een wachtlijst
  • Potentiele klanten zeggen niet steeds dat ze me te duur vinden 
  • Ik berichten krijg als: “ik wil jou als business coach!” zonder dat ik ze gesproken heb en ze stappen dan rustig in een aanbod van 10k.

Ik heb namelijk geen zin om te overtuigen, trekken en te leuren aan klanten. Dat is niks voor mij.

Maar hier zie ik het vaak “mis” gaan. Ondernemers staan niet in die grootheid, en blijven hangen in die needy vibe op Instagram. Terwijl je vaak al met net iets andere woorden en houding een veel sterkere indruk maakt.

Even praktisch:

Wanneer is het niet iets voor jou:

Wanneer is het wel iets voor jou:

Wanneer is het niet iets voor jou:

Wanneer is het wel iets voor jou:

“Ik hoef nu even geen business coach, maar ik heb vooral behoefte om weer even ergens bij te horen.”

– Ashley van Heinigen – Business Coach

Na the game...

  • Heeft jouw Instagram een flinke upgrade gekregen, meer waarde, meer diepgang, meer fans
  • Zal je niet de eerste zijn die haar prijzen wil verhogen omdat ze voelt dat ze zoveel meer waard is 
  • Heb je weer andere like minded people (of potentiele klanten?) rondom jouw aura
  • Sta je weer even helemaal AAN
  • Ben je nog meer ‘one of a kind’ geworden
Wel op één voorwaarde dat je zelf ALL IN gaat. Ik heb helaas geen toverstaf en ik zie dat enkel ondernemers die zelf verantwoordelijkheid pakken, ver komen.
 

FAQ

Voor coaches die al een runnend bedrijf hebben en die een meer high-level positionering willen.

Wat is een high-level positionering?

  • Je komt meer in the picture bij goed betalende klanten
  • Niet meer horen: je bent te duur. Mensen zien jouw waarde in
  • Je onderscheidt jezelf van de middenmoot

Net zo kort of zo lang als je zelf wil. Het is een membership van een maand. En je kunt elke maand weer opzeggen.

Doe je een maandje mee?

Met dit membership, word je onderdeel van een community. Dit is geen business coaching of een individueel traject en ik doe dus niet aan individuele coaching in Studio Do. Er is de kans om me vragen te stellen in de masterclasses, maar ik kijk niet met je naar je aanbod, naar je ideale klant, je omzetdoelstelling of je marketingplan. Het gebeurt wel eens dat ik overdeliver en je ongevraagd advies geef op basis van wat ik zie. 

Maar als je echt op zoek bent naar een programma met individuele coaching dan is dit programma niet voor jou. Als je hier vragen over hebt, mail dan naar support@dominiquedolman.nl

Ja, maar als je een mailtje stuurt naar support@dominiquedolman.nl, dan wordt deze stopgezet wanneer jij wil.

Nee, alleen wanneer de deuren open zijn. Na 16 januari kun je je niet meer aanmelden en zou je weer een hele ronde moeten wachten. 

The Game is overigens echt alleen deze maand. Dus dat is nu of nooit!